گاهی گل واژه ها گم میشوند در هیاهوی این همه حرفهای هرز
مفت می رویند این حرفهای مفت
نوبرانه هایی که سیب سرخ خنده به لب می کارد را سرما زد
آی شالیزارم...غروب و آب بندها و دل زارم
من از جدایی ها بیزارم...
قاصدک بازی گوش چه سرخوش یادت رفت که برایم قرار بود خبر بیاوری و خبر ببری
حرفهایم را باد برد
.............
کاش میشد تو را از یاد برد.............
کمی برایم دعا کنید این گره ی کور را دندان نیز باز نمیکند....
غروبها حرفهایم همچون آب خوردن در گلویم گیر میکند...
قلم.....
ما را در سایت من یاد تو افتادم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119